Noob =.=

haishh , nampak ta tajok atas tuh ? NOOB =,= . aku gadoe dengan E . asal ? ehh bagos laaa tuihhh . dea cakap aku nih porak perandekan hubungan dea nan A . yeaa aku tau salah aku masok campo , weyy , kaloo aku ta bagitawu kecurangan terhebad kau kat A , sampai bile aku na tengok A tuh kene bodoe-2 kan dengan kau ? ehh ta cukop ke kau dah game aku duluu ? A sendiri cakapyang dea na break nan kau . so ? aku tak batak pon lahh nan kau PLAYBOY ! na tahu sebab ape ? sebab kau tuh perempuan ta cukop 1 , even nan memb aku yang tuh pon kau na ? dah memang sah kauorang pegang-2 tangan bagai . then na elak ? kau kate kau tanik mase tuh sampai terpegang tangan . yang si perempuan pulak cakap kauorang nak lintas jalan bagai sebab tuh pegang tangan . mane satu betol ? ke 2-2 tak betol ? aku tak kesah laa tanak kawan aku lagik ke ape . jangan na kalis salah kau sudah laa then burokkan aku , hadap sangat ke aku .

#A aku mintak maaf . aku bukan na kacau kau . kau sendiri dah tau cter kan ?